05 mars 2009

DITAR NË VARGJE

Gëzim Ajgeraj

http://gezimajgeraj.blog.com/

http://www.metaforapoetike.de.vu/

Ç'TI BËJ KËSAJ KOHE MONOTONE

Në fluska bore e lagë e shtrydh në toptha
E nën këmbë të qullura trotuareve
Ç'ti bëjmë kohës unë dhe ky qytet Alpik

Vargjet mërdhijnë mes buzëve
Dhe rimat vërbohen kësaj zymtësie të mjegullt
Ku ta zë vargun nën fluskat e borës qe s'ndalet

Një kafe nën tavernën e kafenesë Edelveis*
Ngrohë çastet dhe avullon monotonin
Këtij përmallimi alpin

Mik i dashur, në Kosovë sot ngrohë dielli
Atje festohet njëvjetori i pavarësisë,
urime...

Zvicër, 17 shkurt 2009



KUJTIMET PËR VENDIN TIM

Përmbi kodrat tua i kam lënë kujtimet
Të mi ruani të blerta nëpër stinë e mote
Unë i mora udhët u lash përmallimet
S'ish dëshirë e imja ish fati i kësaj bote

I lash plotë shpresa e plotë dashuri
Tek rrita pranë jush e lisa te gjatë
Tani kam një mall më përvëlon në gji
Është malli për ju qe më ndjek nga pas

Të mi ruani të freskëta nëpër motet larg
Bukurive tua nëpër fusha e male
Çdo hap që e bëjë përherë ju kam pranë
Ju shtërngoj në gji e ju ngrohë plotë mall

2001, Zvicër

ENIGMË

Çdo ditë gjuaj me pupla
E pres gurë

Dashurin, do ta ruaj për vete
Kohës bizare s'do ti jepem

Shpesh e pyes veten;
Mos jam në kohë të gabuar
A shpirt i mashtruar

Bota rrokulliset
drejt të keqes

Zot, thuamë;
Cila është kjo kohe?

Të ndryshoj
S'e kam ndërmend

Zvicër, mars 2009

Nuk ka komente:

Posto një koment