01 janar 2009

Poezi; Gëzuar, Gëzuar

GËZIM AJGERAJ

http://www.gezimajgeraj.blog.com/
http://www.metaforapoetike.de.vu/

GËZUAR, GËZUAR

Viti që iku e na la
Kujtimet një nga një i mblodhi
Iku acarit kush s'e pa
Këtë të riun na e solli

Mbeti kujtimeve tona
Me të mira e të liga u shkrua
Të mirat s'do ti harrojmë
Të ligat qofshin të harruara

Le te filloj mbarë nga e para
Në vitin që po fillojmë
Gëzuar, gëzuar u priftë e mbara
Ndrrimin e moteve tek e festojmë

Gëzuar, gëzuar

Zvicër, 2009

TI QË ZEMRËS TIME MI JEPË
DRITË E JETË


Ti në zemren time e ke bërë një shtrat
Flen aty e dashur sa ëmbël sa qetë
Me ëdrrat e mia ti më ledhaton
Sa ma trazon etjen e mallit tim djeg

Të them pa ty jeta më nuk ka kuptim
S`është kompliment por një fjalë zemre
Do të dua per jetë deri në amshim
Ti je frymëzimi bashkë kemi një emër

Të të sjell në varg e të them të dua
Dhe kush mundë të thot sa i marrë që je
Pse jam i sinqertë në zemër të ruajë
Le të flasin smira ta ndalë fuqi ske

Ti je rreze dielli plotë shkëlqim e dritë
Të dua të dua po shkrihem për ty
Më ngrohë më jepë dritë nëpër jetën time
Dashuria e ime për ty ska kufi

Për dashurine tënde malli po më djegë
Për buzët e tua e atë bukuri
Unë larg në mërgim e ti largë Atje
Më përvëloi ky mall e kjo nostalgji

Ç`mu trazua malli e më përvëloi
Për dy sytë e tu e tënden ngrohtësi
Fjala djeg mes buzëve ndjenjat mi trazon
Ma mbushe dhe vargun plotë me nostalgji

Po të pres e dashur mos më le të vuajë
Këtu në vetmi ne këtë vendë te huaj
Nxito sa më parë ëndrrat ti bashkojmë
Pastaj le të vdesim një çastë le të rrojmë

Zvicër, 1997

Nuk ka komente:

Posto një koment